fredag 16. april 2010

Motens uforutsigbare veier

Okei, OKEI!! Jeg så ikke dette komme! Det var kanskje det siste jeg kunne tenke meg ville komme på mote på lang tid, om noen gang i det hele tatt... Jeg må rett og slett svelge alt jeg har sagt tidligere om harry ting, og innse at slaget er tapt. Sokker i sandaler/pumps + rumpetaske er faktisk sommerens heteste trender! It's heilt utrulig! Både Dior, Alexander Wang, Hermés, D'Squared2 og Sportsmax viste sokker i sandalene på catwalken. Det verste er at noen stylinger jeg har sett faktisk er litt kule! Men for all del - det betyr ikke at tennissokker eller Hello Kitty-sokker er et alternativ. Gå for tynne, feminine sokker i duse farger. Om undertegnede kommer til å teste trenden er fortsatt uvisst ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...