torsdag 1. april 2010

Aprilsnarr

Ble vekket med et brak i morges, da pappa slo opp døra og sa vi hadde forsovet oss til Påskelabyrinten (mitt favorittprogram og påsketradisjon). Hver dag i påskeuka spiser vi frokost mens vi har på radioen og løser oppgavene sammen med innringerne og quizkongen Viggo Valle :) Tok et par sekunder før jeg fikk summet meg, men avslørte ganske fort spøken :) Har vært flere gode forsøk i løpet av dagen. Katrine lurte meg på chat da hun meddelte at Johannes skulle flytte ut av kollektivet vårt. Jeg gikk fem på :p Haha! Glad det var en spøk :) Dagens morsomste var Dagsrevyen med innslag om at Eurovision Song Contest-finalen skulle sendes i 3D, så alle måtte kjøpe briller (99,-)for å se, ellers ble bildet tredobbelt. HOHO! Genialt! :)  En annen snerten en, var en nettavis som meldte at for første gang gikk alle partier fram på en meningsmåling. Grunnen var den økte innvandringa :p hihihi.

Ellers ser dere sikkert at sida er under ombygging :p Har altså fixet meg 3-spalters blogg, så håper det blir bra :) Forandring fryder :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...