onsdag 31. mars 2010

Engler, blonder og påskesol :)

Nyter påskeferien hjemme. I dag har vi hatt fantastisk påskevær med sol fra klar himmel :) Satt i solveggen med skinn og pledd og kooosa oss! Er i det kreative hjørnet for tida og har lyst å lage noe hele tida. Her er resultatet av dagens arbeid: En gammel kjole har fått nydekorert rygg :) Bloggen har fått litt ny look igjen, denne gangen påskepynta. Blir nok flere endringer ganske snart ;) I går var jeg på skattejakt i kjelleren og fant mammas gamle 70-tallskjoler. Passet perfekt! Veldig gøy! Ellers har jeg bakt gulrotkake, spilt piano og sunget masse :) Deilig med ferie! Vet jeg burde sett på et par skoleoppgaver jeg har hengende over meg... - Te helga kanskje? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...