søndag 28. mars 2010

Dotterdag ♥

Hva er vel bedre etter å ha gått ei mil på ski, enn å senke seg ned i et varmt bad med duftende badesalt, levende lys, en stor kopp te, nye magasiner og favorittmusikken på? Det har jeg gjort i kveld, og det var utrolig avslappende og deilig :)

Startet dagen med nydelig frokost :) Mamma og pappa hadde dekket påskebord, kokt egg og te og ordnet det koselig. Det er nemlig dotterdag i dag! En dag jeg fant opp som 5-åring fordi jeg også ville ha en dag med ekstra oppmerksomhet og frokost på senga, slik mamma og pappa fikk på morsdag og farsdag :p Har alltid vært opptatt av høytider og merkedager, så her feires alt som kan feires ;) Og jeg syntes da det var rett og riktig å finne opp dotterdagen, hehe :) Det har etterhvert blitt en tradisjon som har fulgt meg, så palmesøndag hvert år er det døtrenes dag - dotterdagen :) Ble sen frokost i dag, ettersom hele familien Nergaard Sollied hadde glemt å stille klokka... Enda snakket vi om det i går kveld, men da vi la oss hadde alle glemt det :p haha! Så da naboene sendte medling om at de var klare for skitur, satt vi fortsatt i pysjen ;) Men vi kom oss ut etterhvert, og jeg fikk tatt årets første skitur. De første kilometrene gikk som sirup, men kviknet til litt etterhvert. Var friskt på fjellet, blåste ganske mye, men også pauser med sol som varmet. Godt å få rørt seg litt :) En kjapp dusj før middag, og et langt og deilig bad til kvelds. Nå frister senga! ☆ sweet dreams ☆

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...