torsdag 11. mars 2010

Folkefest i Drammen

Etter forelesning gikk vi en jentegjeng til torget for å se på World Cup i sprint :) Gøy at et så stort arrangement blir lagt til Drammen sentrum! Folkefest med flagg, boder, musikk og god stemning :D Åge Sten Nilsen, også kjent som "Glam" fra WigWam, sang låter av Queen ♩♬ Hans Majestet Kongens Garde var på plass, og såklart også Kongen selv :)

Ble ikke dårligere stemning av at Marit Bjørgen vant damesprinten :D På herresida fikk Northug og Pølsa mye oppmerksomhet, og forventningene virket skyhøye blant publikum :) Før start gikk vi forbi de svenske guttene som varmet opp, og jeg sa "Jeg tror jeg heier på Sverige i dag" ;) Så sagt, så gjort! Og det ga resultater :D Seieren gikk nemlig til Emil Jönsson foran Petter Northug. Helt fortjent spør du meg! Emil var best :D GRATTIS SVERIGE ♥












  

Katinka, meg og Iselin på torget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...