mandag 28. september 2009

Tidelibom... ☃

Home, sweet home! ♥ Jeg er hjemme på høstferie og har det helt fantastisk! Kom til et høstlig Tromsø lørdag formiddag. På samme fly som meg var guttene i Röyksopp, Anneli Drecker og kampklare gutter fra Sogndal. På kvelden var det klart for en livlig 50-årsfest med nydelig baccalo og sprudlende underholdning :) Kom til innlandet i går kveld og sovnet kl 22! Så trøtt!! Men til gjengjeld våknet jeg kl 7 i dag, riktignok fullt påkledd, sminket og med tv og lys på...haha. Prøvde å se en film før jeg la meg, men sovnet visst :) Og i dag fikk vi en forsmak på vinteren! Det har snødd i hele dag!! Først regn og sludd, men etterhver store snøfiller som la seg som et hvitt dekke på bakken :) Strømmen gikk 4 ganger, men var bare borte noen minutter hver gang. I kveld ligger tåka helt nede på bakken. Innekos er tingen! Tente lys og pannekake med høstens blåbær til middag. Kan det bli bedre? Neppe!! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...