fredag 25. september 2009

Shopping & champagne

I går var jeg på Damenes Aften på Bohus :) Butikken holdt åpent på kveldstid for litt shopping og champagne. Ja, vi fikk faktisk champagne og nydelige små munnfuller av tapas. Rød løper med fakler på sidene og menn i dress so ønsket velkommen :) Så var det foredrag ved interiørdesigner Tove Seberg, som snakket litt om trender og om hvordan det er lurt å tenke når du skal innrede et rom :) I tillegg var det salg på hele butikken. På vei ut fikk vi goodiebags! I ♥ goodiebags!! Oppi posen var bl.a nyeste utgaven av Bonytt, Café konfektcookies, energidrikk, woksaus, lipgoss, mørk sjokolade, body lotion m.m. Sweet!! Etter 2 timer busset jeg fornøyd hjem, og rakk akkurat å få være med på studentquiz på Café Moov :) Vi kom på 3.plass, så det var gøy! I morgen reiser jeg nordover og jeg gleeeeeeeder meg!! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...