mandag 31. august 2009

Endelig på nett

I dag fikk jeg min fantastisk fine mac, og dermed er jeg endelig på nett på hybelen :) Hurra! Så nå skal jeg prøve å oppdatere litt oftere ;) De 2 siste ukene har vært ganske innholdsrike med skolestart, fadderuke og masse nye folk :) Men veldig gøy altså! Onsdag hadde vi bokstavfest: Kle deg ut som noe som begynner på forbokstaven din! Jeg var Marilyn Monroe ;) Gøy! Fredag satte jeg meg på toget til Kongsberg, der Petrine, Tine og Marte GD venta :) Togafest!! Monroekjolen ble forvandlet til toga og så var jeg klar :) Såå koselig å være samlet igjen litt av gjengen! De andre kommer på linskurs om et par uker, og jeg gleder meg som en unge :D Lørdag kjørte Petrine meg til Drammen med tv'n hun har oppbevart sia kongsbergtida. Har ikke sett tv på 1 mnd, så det var fint :) I morgen starter vi skikkelig med fagene, så det blir interessant! Høstens 4 emner er: Typografi & layout, Grunnleggende design, Språk & kommunikasjon, IKT & bransje. Har allederde fått en ganske stor typografioppgave, så nå er det bare å komme i gang!

Var på Elvefestivalen forrige helg, og det var fantastisk gøy!! Sto fremst og sang på de fleste konsertene :) Under ser du noen bilder!


Vidar Johnsen (tidl.Vamp) & Peter Nordberg


Bo Kaspers Orkester


Chris Thompson (Manfred Mann's Earth Band)
og Jamie Moses på gitar


Katrina Leskanich (Katrina and the Waves)


Holm, Fuentes, Nilsen og Lind ;)


Holm og Fuentes har bevegelsene på plass ;)


Nilsen og Lind i samspill :)


Country-Kurt


Timbuktu & Damn!


Timbuktus gjeng vet å lage show


Travis <3


Travisvokalist Francis Healy midt i folkehavet :)


Sjarmerende kar, Dougie Payne i Travis

The Hives sto på scenen som siste band på lørdag. Kule gutter :) Og rett bak meg sto plutselig Timbuktu!! haha. Fantastisk musikkhelg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...