søndag 9. august 2009

BURSDAG ♥

HIPP HURRA!! ♥ Søteste mamsen min har stordag i dag!! Det må feires, for jeg har verdens beste mamma!! LOVE YOU!
Jeg har også bursdag i dag! Og jeg elsker bursdager!! :D Vi er bortreist på dagen, men koser oss og har det helt topp!

I går feiret vi på fin restaurant med fantastisk god mat! Etterpå dukket servitøren plutselig opp med dessert med fyrverkeri :D Mørk brownie m/vaniljeis, grilla mashmellows, friske bær og marengsdryss over...mmm! Som bursdagsgave fra huset :) Artig! Utrolig spennende spisested. Et stort lokale inndelt i ulike stemninger og stiler. Noen satt under palmene, noen i bestemorstua med gamle lamper møbler og bilder, neste på italiensk taverna, en del var orientalskinspirert og noen satt i et jaktrom med trofeer. Det var så godt gjennomført at det ikke virket rotete, bare utrolig flott! Vi fikk sitte i en del av lokalet som kunne minne om en slottssal. Creme og gull som hovedfarger, speilvegger, mange prismekroner, krystallstaker, og med liljer og lyse roser som dekorasjon. Heelt fantastisk! I dag skal vi bare kose oss! Nydelig varmt vær har vi hatt hele uka, og også i dag skinner sola :) Love it!

Puss och kram


Uups! Tatt på fersken... Marte 2 år :)


Søte mamsen min! 60 år ung :)


Dessert!! Sweet :D


Fantastisk spisesal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...