torsdag 20. august 2009

Back in business

Da var jeg altså på plass i Drammen! Har vært her i 10 dager allerede. Har endelig møtt hele klassen, og det virker som en fin gjeng. Litt uvant å være nesten eldst, men selv tenker jeg ikke så mye over alderen... Er jo i 20-årene de fleste av oss = "like gammel", hehe. Lenge siden jeg har skrevet noe her, og det er av den enkle grunn at jeg ikke har hatt datamaskin/internett. Så nå sitter jeg på skolebiblioteket og prøver å oppdatere meg litt på alt mulig her :) Bor bare 100m fra skolen, så det er ganske kjekt. Deler leilighet med 5 andre, men har eget bad på rommet og eget kjøleskap på kjøkkenet :) I etasjene under meg er det et flott treningssenter, så nå har jeg ingen unnskyldning lenger... hehe. Skolen er et stort og nytt glassbygg som kalles Papirbredden Kunnskapspark. Her er Høgskolen i Buskerud (HiBu), kafé, karrieresenter, BI, byens bibiotek, Innovasjon Norge m.fl. under samme tak. Veldig kjekt. Drammen er virkelig blitt en flott by ved elva! Plasseringa på kartet er også veldig ok med kort vei til Oslo og Kongsberg, - og med flytog fra Drammen til Gardermoen, så ble plutselig ikke veien hjem så lang heller :) Skal prøve å få tatt litt bilder snart og vise dere ;) Hej så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...