tirsdag 17. februar 2009

♬♪ Oh, what a beautiful morning! ♬♪

Sovnet en gang etter 4:30 i natt. Ok, så var det kanskje ikke så lurt å duppe på bussen og deretter drikke 3 kopper te til kvelds...hehe. Dessuten sto det en teletubbie eller fire utenfor romvinduet mitt og sang hvert 20 minutt eller noe sånt!! LITT irriterende...(Bodde et par med barn her før oss, så tipper de bare har levnet den kaputte leken i vedskjulet.) Men -nice surprise: Våkna 9:30 til fantastisk vær, jeg er uthvilt,opplagt og fylt med deilig positiv energi :) Love it! Koser meg med nystekte rundstykker med eplemos og kanel på, grønn te og levende lys. Skal ikke så mye til for å få søndagsfølelse på en tirsdag :) Sitter og leser om utdanninger, og har bestemt meg for å dra på yrkes- og utdanningsmessa på torsdag. Skal gjøre litt research slik at jeg er forberedt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...