torsdag 12. februar 2009

Kulturuke

Har hatt ei superkoselig langhelg hjemme, med kaldt vintervær, fyr på peisen og morsdagskos :) Søndag så jeg filmen "the Holiday" og den va bare så søt!! Tilbake i byen hadde jeg plutselig lagt planer for hver dag fram mot helgen. Tirsdag på besøk hos Annabell, -så "Da damene dro" fra Husøya :) Genialt, haha! Etterpå så vi "Sex and the City"-filmen :) Koselig! Nå skal det forresten (i følge VGnett) være bekreftet at det kommer en oppfølger sommeren 2010! Hurra, blir spennende!! :) I går var vi på Hålogaland Teater og overvar prøveforestillingen "Peer!" -Ibsen for barn og voksne av Knut Nærum. Fritt etter Peer Gynt :) Veldig flott forestilling med fantastisk scenografi!! Anbefales :) Spilleperiode 13.feb.-25.mars. I kveld skal Cathrine og jeg på Marit Larsen-konsert på Driv :) Gleder meg!! Det er så godt å ta seg tid til kulturopplevelser. Jeg får i allefall mye energi, inspirasjon og en følelse av lykke hvis det er virkelig bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...