mandag 4. juni 2012

RINGEN ER SLUTTET

Foto: Hanne M. Finnevolden
I går var det endelig klart for utekonsert med Jarle Bernhoft i sommernatta! Cirka 1300 mennesker fylte ei smal gate mellom Papirbredden og Union Scene her i Drammen i forbindelse med Working Class Hero-festivalen. Med seg på scenen hadde Bernhoft et nimanns band og tre korister. Stor stemning!!

Siden sist jeg skrev her har jeg fått min bachelorgrad! Veldig stolt og glad :) Og det som er litt søtt og spesielt er at Jarle Bernhoft faktisk åpnet studieåret da jeg begynte på skolen her i Drammen i 2009, men da visste jeg ikke hvem han var. Den gang var han alene på scenen med sin unike teknikk og jeg ble veldig fascinert. De siste årene har han fått fart på karrieren og nylig vant han prisene for "Årets spellemann" og "Beste mannlige artist" under Spellemannsprisen. Nå har jeg fullført mine studier og avslutter oppholdet i Drammen med denne konserten. Det ble derfor mange følelser på samme tid. Jeg elsker musikken og stemmen, og det er ingen tvil om at han er en av Norges beste vokalister. I tillegg vet han å by på seg selv og lage show og stemning. Jeg ble helt rørt av lykke :)

Vi danset og sang og glemte helt at temperaturen ikke var direkte tropisk ;) Fabelaktig fin kveld og dersom du får mulighet til å se og høre denne mannen live, så bør du gripe sjansen!

Foto: Hanne M. Finnevolden

Foto: Hanne M. Finnevolden
Foto: Hanne M. Finnevolden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...