fredag 29. juni 2012

SMAK AV SOMMER

 
Det er sommer i nord! Kosedag på veranda med is og magasiner :) Love love LOVE. Jeg er nesten stemmeløs og høres mer ut som ei kråke når jeg åpner munnen, men hva gjør vel det når sola skinner og vi kan nyte dagen ute. Til uka begynner på sommerjobb, så denne frihelga skal utnyttes maksimalt ;) Etter en fin bikinidag tok vi sommerstemninga med inn og spiste ferske reker med hvitvin til. Vidunderlig! Nå nærmer det seg midnatt, og forsatt er det lyst som dagen og sola skinner i skogen bak huset vårt. Jeg elsker denne årstida!

Jeg har forresten lært meg å lage vaniljekrem fra bunnen av (verdens beste, om jeg må si det selv.. ;) ) og den er helt fabelaktig til jordbær for eksempel :) Overraskende enkelt å lage og tusen ganger bedre enn ferdigpakker :D GØY! God helg, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...