søndag 1. august 2010

{Paris + design = ♥}

 
På en lekker undertøysbutikk på Stureplan i Stockholm lå denne boka på en antikk stol. Shop Image Graphics in Paris fra Pie Books. Jeg måtte bare kikke. Alt som handler om Paris og design trekkes jeg mot. De to søte damene som jobbet der var så vennlige og ga meg mulighet til å skrive opp tittel, forlag og ISBN-nr. Tror dette må bli en gave til meg selv i løpet av høsten :) Elsker bøker med lekre bilder! Denne viser grafisk design fra boutiques i Paris. Passer meg perfekt! På en måte pussig at jeg skulle finne den boka i den butikken, men samtidig ble jeg trukket mot butikken på grunn av den vakre utstillinga og interiøret, - den feminine, antikke, parisiske looken. Så da var det vel meninga jeg skulle oppdage den ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...