mandag 9. august 2010

{HURRA}

Elsker bursdager!! Og i dag fyller jeg et kvart århundre! Oh-la-laa! Mitt første jubileum :) I går hadde vi familiekalas i hagen. Vi var 23 personer i et partytelt som jeg hadde pyntet etter beste evne i hvitt og pudderrosa :) Veldig Marte, hehe! Ble en fantastisk fest :)) Mamma og pappa hadde skrevet en nydelig sang til meg, min kjære venninne Annabell hold en vakker og morsom tale, onkler spilte gitar og sang, og min søte opera-tante sang "Sommernatt ved fjorden" for oss!! Jeg er overveldet! Herlig familie og flotte gaver :) Er så utrolig glad i alle sammen og takknemmelig for å få ei slik feiring! Jeg er verdens heldigste!! GRATULERER MED DAGEN, SØTE MAMSEN MIN!! Vi har nemlig bursdag begge to!! Til Tromsø på Carmen i kveld og vennebesøk de neste 3 dagene ;) Gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...