tirsdag 6. juli 2010

Planlegg året ditt med personlig touch!

Jeg elsker å planlegge, så å få ny kalender er alltid gøy :) Jeg bruker min kjære a-plan og liker den godt. Men hvis du ikke har kjøpt deg ny kalender/dagbok/agenda eller hva du nå enn kaller det, bør du sjekke ut denne svenske nettsida: personligalmanacka.se :) Her lager du din personlige bok med den teksten du ønsker, de fargene du ønsker og du kan legge til egne ruter hver dag for trening, jobb, vær m.m. I tillegg kan du nå legg inn dine personlige merkedager og de blir lagret til neste års kalender :) Genialt! Har visst om sida ganske lenge, men nå har de forbedret den, og gjort det mulig å få norsk kalender inni, slik at helligdager o.l. blir riktig :) Supergøy! Hvordan skal din se ut?



2 kommentarer:

  1. Denne var genial Marte! Takk for tipset! Kjøpte meg en selv og fikk den i posten for ikke lenge sia:) Veldig fornøyd

    SvarSlett
  2. Så gøy!! Blir så glad når jeg kan inspirere noen gjennom bloggen :) Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...