torsdag 8. juli 2010

{klippe - pakke - bake - smake}

Hørtes nesten ut som jeg har spilt Putti Plutti Pott i dag, det er jo jul-i... Nei, så forvirret er jeg faktisk ikke :) Vi har deilig sommertemp ute og plenen vokser raskere enn Torneroses hekk. Og med musikk på øret er egentlig plenklipping helt ok :) Men ingen prins i sikte... just sayin'! :/ Akkurat i det jeg fylte siste trillbår med gress kjente jeg noen regndråper, så det var god timing ;) Inne ventet kaos av klær og stæsj som skulle pakkes til ulike anledninger. I morgen er vi invitert til farmor på middag og fredag reiser vi til Tromsø :) Skal på Rica Sommershow: Grand Prix Nostalgi, gleder meg! Med en av Nord-Norges morsomste menn, Finn-Arve Sørbøe, på scenen må dette bare bli bra :D Søndag kommer min fetter, hans kjære og mitt lille gudbarn til byen på ferie, så da rekker vi å hilse på dem også før vi kjører hjem. Mandag setter vi oss på toget til Stockholm og deretter båten til Riga!! Blir deilig! Er virkelig utfordrende å pakke for mange dager når du ikke aner hvordan været blir eller alt vi skal gjøre... Så jeg er optimist og satser alt på sommervær og minst mulig klær ;) Beautybagen blir i Mr.Bean-stil med småflasker og halve tuber. I tillegg har jeg bakt min første porsjon knekkebrød som vi skal ha med på togturen :) Ble veldig bra! Hørte jeg husmoremne? - Oh yeah! Grove speltknekkebrød med nøtter og masse frø. Så nå nyter jeg dem med en stor kopp te mens jeg pusler med bloggen og leter litt ny musikk :) Fotball-VM byr på deilige rytmer: "Wavin' flag" - K'Naan, "Sign of a victory" - R Kelly, "Waka Waka" - Shakira ☆ Og tilslutt må jeg få gratulere han Pål (Moddi) som i dag fikk A-ha stipendet på 1 million kroner!! Ble så glad at tårene trillet :) Dette var gøy og veldig fortjent!! Æ heie på dæ, kompis!

 
Mine fabuloso knekkebrød :)Wasa go home! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...