søndag 24. januar 2010

Sent? Tidlig?

What a night! Perfekt kveld på hybelen i går! Vi som var hjemme i helga, - Jørn, Johannes, Katrine og meg, lagde taco sammen. Dekket bordet med levende lys og gjorde litt ekstra ut av det :) Etterpå hadde vi kunnskapsquiz fram til midnatt. Så hadde vi lyst å spille brettspill eller tv-spill, men hadde plutselig ingen av delene. Så da var det om å gjøre å være litt kreativ. Johannes skulle tidlig opp og la seg. Så ble Jørn quizleder med Spotify som verktøy, og Katrine og jeg skulle så gjette hvilken artist/sang/film/tv-serie osv ut fra hvilke sanger han spilte. Konkurranse såklart ;)  Det var helt fantastisk gøy!!! ♥ Musikk fra alle sjangre, tiår og med bonusspørsmål som krydder innimellom :) Helt genialt faktisk!! Og ganske frustrerende når du vet så vel hvem/hva du hører og ikke kommer på navnet pga tidspress. Ingen av oss var trøtte og vi la ikke merke til at tida fløy... Før Jørn plutselig sier: "Klokka er 6:30!!!" Er det mulig?? Likevel greide vi ikke helt å slutte etter 7 timer med non-stop quiz :D Så klokka 7 tok vi kveld... Jeg var skremmende lite trøtt, så Katrine og jeg satte like gjerne på film, kapret hver vår sofa og tok dynene ut. Så da ble det "The Proposal" og "The Devil Wears Prada" på morgenkvisten, med litt soving innimellom scenene. Helt absurd. Sitter fortsatt i pysjen og prøver å få vekket mine kjære venner. Kan bli en interessant og overtrøtt kveld... for ikke å snakke om morgendag :p Men ÅHH så gøy det var!

LOVE YOU!

♥.•°•.☆.•°•.♫.•°•.☆.•°•.♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...