lørdag 9. januar 2010

Iskaldt i sør også!


Så var jeg tilbake i elvebyen igjen og her var det sannelig vinterlig her også :) Snoen fra elva gjør det iskaldt å vandre ute. Jeg gikk på skattejakt i kjelleren hjemme, og der fant jeg ei gammel skinnlue med øreklaffer, slik som faktisk er blitt moderne igjen! Det er pappa sin, men jeg lånte den med meg og den kom virkelig til nytte :) Takknemmelig for dunjakke også på slike dager!!

Hadde skole én dag og så var det helg igjen :D  Ikke dumt! hehe. I dag sto jeg opp til vakkert "påskevær" :) Sol fra klar himmel og snødekket landskap. Vakkert! Gikk til byen og tittet litt på januarsalget. Vel tilbake på hybelen kom pappa på Facebook og sa at mobilen min var funnet hos bokhandleren!! Jeg var sikker på det var den jeg kjente i jakkelomma da jeg gikk ute, men det var kameraet. B-A-J-S! Så var det bare å hyre seg og springe tilbake til byen. Heldigvis var det åpent og jeg fikk den tilbake uten problemer :) Så ringte jeg Geir i klassen som hadde prøvd å få tak i meg. Vi avtalte å møtes på kafé, og da hadde han med seg ei langstilka rød rose!! Så utrolig koselig!! Veldig glad for å ha fått så snille venner her! You made my day! :)

I kveld koser jeg meg på hybelen sammen med søte Katrine :) Guttene vi bor sammen med er på fest, mens vi nyter te og konfekt :D hehe. I går tok jeg influensavaksinen, så armen er litt øm, ellers bra :) Gikk inn på legekontoret i korridoren min litt på impuls for å spørre om de skulle fortsette vaksineringen. Så hadde de akkurat én dose klar og da var det like greit å ta den :) Ganske stolt ettersom sprøyter ikke har vært min sterkeste side :D Men det var virkelig ikke vondt!! Fikk utslett på hånda og prikking nedover fingrene etterpå. Det var visst et av de minst vanlige av de vanlige symptomene, - altså få som reagerer slik, men ikke farlig :)


Tok noen fine vinterbilder i går, så jeg deler dem med dere :) Jeg ble så fascinert av trærne i parken! Ser nesten ut som de er tegnet! Og så var det en nydelig liten paviljong der ♥ Me like!












2 kommentarer:

  1. Også har vi pluss fem grader på Bardufoss!!

    SvarSlett
  2. Åj, æ tok vesst kaldværet me mæ! ooups ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...