lørdag 17. oktober 2009

M A R T E

I dag har Marte og Marta navnedag :D Marte kommer av Margrete og betyr perle, mens Marta betyr husets frue. Jeg har alltid vært glad i navnet mitt :) Føler at det er veldig riktig til meg. 17.oktober har klistret seg fast, så jeg husker alltid navnedagen min :) Er heldig å ha 3 søte venninner med samme navn! Og vi har alle Marte som eneste fornavn :) Så gratulerer med dagen, jenter!

Jeg nyter en sen frokost før jeg skal ut og kose meg i sola :) I går tegnet jeg hele dagen fram til fredagsunderholdninga begynte. Så kom Katrine for å se X-factor og hun hadde kjøpt is!! Ikke bare is, men Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie -is!! Oh-la-laa, sykt godt!! :D Da programmet var slutt satte vi på høy musikk og danset i stua, og etterhvert gikk det over til karaoke :D SÅ gøy! Har lenge ønsket meg noen å synge sammen med, og nå bor jeg plutselig sammen med 2 viste det seg! Sang duetter og forskjellig til klokka var halv3 i natt... Så det var godt å sove lenge i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...