lørdag 17. oktober 2009

Det søte kaféliv

For en nydelig dag! Pyntet meg og gikk meg en tur langs strandpromenaden :) Helt fantastisk fint! Mange benker der man kan sitte og nyte høstsola. Kjenner jeg er fylt med kjærlighet og nyter livet! Kjøpte meg en latte og fant meg et bord hos Baker Hansen. Der satt jeg med nye magasiner og notatboka mi og lot tankene fly. Dagdrømming, inspirasjon og lyst! Elsker å sitte på kafé og bli inspirert. Der kan jeg sitte alene i timevis. Såklart er det hyggelig å ha selskap, og jeg elsker det også! Er bare forskjellige måter å være på kafé på, og det er så flott å kunne bruke samme arena til ulike formål :) Du kan møte someone special til date, møte ei venninne til livlig skravling, spille spill med vennegjengen, ha et uformelt møte osv osv. Tror en av grunnene til at jeg er så glad i kafélivet er at så mange sanser blir stimulert. Du spiser eller drikker noe som smaker godt, interiøret skaper stemning og det er mange ulike mennesker med ulike stiler som fanger øyet. Kanskje spilles det musikk i bakgrunnen eller så hører du latter og summing av prat. Alt skaper en helhet som apellerer veldig til meg :) GOD helg, venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...