onsdag 28. oktober 2009

Good morning!

Våknet av meg selv kl 8 i dag :) Ute ligger det rim på bakken, og det har nok vært mye frost i natt. Jeg har ikke undervisning i dag, så jeg tar det litt lungt. Har kokt en stor kopp te, egg på brødskiva og tar frokost på senga til frokost-tv :) Rommet dufter deilig av kongerøkelse - min favoritt! Vet det er 2 mnd til jul, men er lov å begynne å glede seg ;) Jeg elsker jula og synes adventstida er helt vidunderlig. Har faktisk 6 julegaver i boks allerede! Men det er fordi jeg har eksamener fra slutten av november og halve desember. Derfor blir det neppe mye tid til shopping da. Dessuten er det et godt tips å kjøpe gaven når du ser noe og tenker på en spesiell person. For når du går ut for å finne gave, kan det være vanskelig å vite hva du skal kjøpe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...