mandag 6. juli 2009

Istid


Da Cathrine inviterte meg på helgebesøk var jeg ikke tungbedt! Kom til byen fredag formiddag. Isvind og 8 grader, -brrr... Lenge siden jeg har savna dunjakken, men... hehe. Kjøpte meg et sommerlig linskjerf med blomster på, og det hjalp litt. Cathrine var i strålende humør, som alltid, og hadde mange gode nyheter. Utrolig gøy! Så var vi klar for kino og filmen vi har gledet oss til siden nyttår: Istid 3! Bendik ble også med, og det var veldig kosleig! Herlig film med mange fantastiske detaljer og poeng :)

Lørdag vurderte vi Buktafestivalen på formiddagen, men en lang frokost i pysjen vant ettersom det var tilnærmet istid ute også... ;) Jeg skulle i utgangspunktet dra hjem igjen lørdag, men rykter om kalas fikk meg til å ombestemme meg, hehe. Hadde ikke med meg partyantrekk, så da var det tid for kreativitet ;) Joda, hadde med meg ekstra topper for noen dager til, men gøy å leke seg litt :) Så jeg lagde like godt en topp av mitt nye linskjerf! Et skjerf, et par sikkerhetsnåler og litt silkebånd/belte og - vips - klar for partay! Ble skikkelig jentevors med Margarita, Cava, jordbær m/sjokolade, chips og grønnsaker + dip. Mmmm! Ut PåByen rundt midnatt og dansa til div. herlig musikk, fra Abba til latino :D Artig artig! Var i seng rundt kl 5.

Søndagen presterte jeg å sove bort! Jaja, godt det er ferie ;) Ble koselig filmkveld i allefall hos Cathrines kjæreste (ahh, dokker e så skjønn ♥) og hans søsken. Først så vi "The Wrestler" og deretter "The Curious Case of Benjamin Button" :) Gjett hvilken jeg likte best... haha! Men begge var faktisk bra, bare utrolig forskjellige :) Vi var naturlig nok ikke spesielt trøtt da vi kom hjem, så vi satt oppe til kl 2 og skravla mens vi mumset snacks fra festen. Nattmat er bra!

I dag var vi flink flink flink flink flink flink flink flink fliiink - ahaa, og sto opp før 8! Lunsj på Gründer, te på Bønna og bussen hjem :) Herlig helg!!

...og toppen, den er blitt skjerf igjen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...