torsdag 2. juli 2009

Happy days!!

Er i så godt humør for tida :) Har hatt 2 bikinidager denne uka, og sola gir meg masse energi! Har vært flink å trene, pakke opp resten av flyttelasset og nå nyter jeg ferien :) I morgen tar jeg meg en bytur igjen. Gleder meg sååå! Skal se Istid 3 på kino sammen med Cathrine og Bendik :) Blir bra! Er så godt å ha noe å glede seg til!! Hurra :D En artig nyhet for fashionistas er avsløringen av den nye gjestedesigneren for H&M...tamtammtitaaa...: Jimmy Choo!! Sko- og kleskolleksjonen finnes i utvalgte butikker i november :) Nok en ting å glede seg til!

♥.•°•.☆.•°•.♫.•°•.☆.•°•.♥

Tips! Synes det er litt vanskelig å legge fransk manikyr når penselen er så tykk. Så kom jeg på det lure å bruke en tørr/oppbrukt eyeliner (ikke blyant) som jeg dyppet i hvit lakk. Krever likevel ei stødig hand, men øvelse gjør mester ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...