onsdag 24. desember 2008

ⓛⓤⓚⓔ №24

Så var dagen her og vi har et alldeles nydelig julevær! 18 minusgrader, snøtunge trær og rosa himmel! Vakkert vakkert! Jeg har sett "Tre nøtter til Askepott", som er et must på julemorgenen ♥ Tradisjonen tro fløy Forsvaret julestjerneformasjon med helikopter (med lys under) over hustakene, -flott!! Nå har vi vært i kapellet og hørt juleevangeliet og sunget vakre julesanger, så nå senker julefreden seg. Alle barna satt foran alterringen og presten forklarte at Jesus har bursdag i dag. Da utbryter en unge spontant: "...og så midt i jula!!" Tihi, da måtte jeg le :p I år blir det pinnekjøtt til julemiddag og jeg gleder meg stort :) Og mens de deilige duftene sprer seg i huset skal jeg nyte Disneyfilmer, magasiner, sudoku og spille litt piano ♬♪

"In silently falling silvery snow,
Under a magical mistletoe.
In boxes tied up with laces,
Stockings hanging on fire-places.
Atop the tree where a li'l star shines,
In bells that greet us with their chimes.
In tunes of carols, in the laughter of children
May you find your Christmas
& joys of the season!"

Med ønske om ei gledelig og fredfull jul til dere alle!
♥-klem fra Marte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...