fredag 19. desember 2008

ⓛⓤⓚⓔ №19

Da jeg skulle legge meg i går kveld oppdaget jeg at pengeboka mi var borte!! Husket at jeg brukte den sist på bussen hjem et par timer tidligere, og skjønte at den måtte ligge igjen der. Jeg kartla hva jeg hadde i pengeboka, og satte vekkerklokka på en halvtime tidligere slik at jeg kunne stå opp og ringe busselskapet. Jeg la meg, -var ikke så trøtt lenger...hehe. SÅ skjedde noe helt utrolig! Klokka 00:40 ringer mobilen min. Det var sjåføren som sier han har funnet pengeboka og tilbyr seg å komme kjørende med den! 10 minutter senere møter jeg han ved innkjørselen og får pengeboka mi tilbake!! DET kaller jeg service på høyt nivå! Et lite stykke julemagi ;) I dag er siste jobbdag, -klokka 17:30 tar jeg juleferie! ♥

Mamma og pappa hentet meg på jobb :) Pga litt dårlig vær bestemte vi oss for å overnatte i byen, hos tante og onkel. Har fått Yonas-pizza (min favoritt) og koser oss veldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...