tirsdag 3. mai 2011

{mai=eksamenstid}

Så var eksamensperioden i gang igjen! Startet friskt med hjemmeeksamen i webdesign. Og min intuisjon viste seg å stemme: Vi skal designe og kode en nettbutikk. Og tema var fransk landstil/Shabby Chic - inspirert!! Helt perfekt for meg ettersom jeg har vært innom stilen ved flere anledninger. Men kjenner fallhøyden blir desto større... Uansett skal jeg kose meg med oppgaven og få til noe jeg kan bli fornøyd med! Jeg vil, jeg vil, jeg vil!! :D Jeg camper i senga og har lagt blondeduk på bordet under macen for å komme i stemning ;)

Dessuten har jeg fått verdens fineste og beste termokopp fra Bodum! Jeg er avhengig av å ha drikkene iskalde eller kokende varme, og denne koppen fungerer faktisk helt optimalt! Den blir derfor dagens anbefaling og et symbol på godt design: Optimal utforming kombinert med optimal funksjon! Løp og kjøp ;)

2 kommentarer:

  1. Ahh, den koppen er fantastisk! Har den både i metall og plast, og er helt toppers!!
    Masse, masse, masse lykke til på eksamen Martemor - det hørtes egentlig ut som en veldig fin oppgave for deg da! Du er så flink, så detta klarer du bra! Stor klem!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, søte du! Krysse fingran og håpe alt går som smurt ;)) Og, ja, koppen e heilt genial, virkelig! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...