lørdag 23. oktober 2010

{Oslokos}

 
Grand Hotel arrangerer i samarbeid med Moods of Norway vaffelfredag første fredag hver måned :)Derfor sto denne herlige traktoren utenfor den fasjonable restauranten :p LOVELY!

Nøt en deilig fridag i hovedstaden i går ♥ Vakker høstsol og fin temp! Var effektiv og gjorde alle ærender på formiddagen. Kjøpte bl.a. ei skjønn vinterhvit kåpe for bare 399,-! Kupp spør du meg ;) Så møtte jeg pappa som va på dagstur for et møte. Han hadde god tid før han skulle fly nordover igjen på kvelden. SÅ koselig! Han hadde gjort en avtale med sin tremenning, som vi aldri har møtt, at vi skulle spise pizza på Egon kl 16. På tur dit sier pappa at neste oslotur må jeg prøve å få møtt min 4-menning Markus som jobber med grafisk design. Han kjenner vi også bare gjennom Facebook. I det vi kommer inn på Egon møter vi en annen 4-menning som vi kjenner og som bor på Bardufoss. Han sier at han er på seminar i byen og at han nå tar en matbit med sin fetter Markus! Altså han vi akkurat snakket om! Ganske sprøttt sammentreff! Vi joiner dem og etterhvert kommer også Siv som vi egentlig var der for å møte :) Rene slektstreffet! Kjempetrivelig! :) Etter middag ble jeg med Siv for å møte hennes sønn og datter som var på jobb. Dermed fikk jeg altså møte 4 nye slektninger på en dag. Artig! Herlig gjeng :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...