fredag 29. oktober 2010

{fredagsbarn}

For en god kveld! Ingenting spesielt som skjer, men jeg koser meg stort. Bobler av deilig energi og føler meg bra! Må nyte alle slike stunder :) Har bare lyst å danse, synge og skape! Har så mange fantastiske mennesker i livet mitt og jeg er uendelig glad i alle sammen! I går hadde vi halloweenfest og jeg stilte som isdronning inspirert av snøheksa i Narnia :) Elsker å lage kostymer ut fra ting jeg har hjemme og improvisere. Denne gang besto kostymet av: Bursdagskjolen min, saueskinnspute uten innmat som høy krage og tiara av julepynt fra Nille + ei gammel brosje. Som ytterplagg vrengte jeg kåpa mi som er foret med et fantastisk blankt, blått stoff :) Sminken var blek med innslag av grått og plomme. Snøkrystallen er klippet ut av vanlig papir og dekorert med litt glitter. Ellers hjalp det veldig med hvit mascara på bryn og vipper, og sukker (!) tilfeldig plassert med mer glitter på. Ble nok en legendarisk kostymefest sammen med mine fantastiske designervenner! Kreativ gjeng med mange fantastiske kostymer og genial rolleinnlevelse! Fabulous!! Kvelden endte på Teaterkafeen som for anledningen var dekorert med spindelvev i de gamle lyskronene og mørke roser. Topp stemning!

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...