lørdag 20. juni 2009

Sommerferie!!

Har hatt siste arbeidsdag i dag, så nå kan sommeren og sola gjerne komme! Har hatt en kjempefin og lærerik vår på jobb sammen med trivelige folk på Britts Boutique ♥ Setter stor pris på det! I går kveld var Lise og jeg på Cirka, og det var bare sååå koselig!! Tusen takk, Lise!! Kom hjem i ettermiddag med bussen. Fikk min favorittpizza (nr 18 "Nachos" med hvitløksdressing) fra Joker'n i Heggelia, -snadder!! Er bare kaos med vesker og kofferter på rommet, så må ta meg ei skikkelig ryddeøkt :) Alltid litt styr med flytting. I morgen skal vi i konfirmasjon. Bunadstas, sang, fliring og god mat :) - Jeg gleder meg! Som sagt er jeg klar for sol og varme nå! Med ny, fancy bikini og muskelløs kropp er jeg klar for verandaliv! haha. Løven i sitt ess ;) Sommerferien har alltid vært en høydare! Tid for å lade batteriene, kose seg og ha det gøy. Ser det ofte i intervjuer på denne tiden er spørsmål som: "Hva er lyden av sommer?" Bølgeskvulp og måkeskrik...joda...humlesurr...javisst, men gi meg introen til Reiseradioen! DET er lyden av sommer det! Når jeg hører den kjenningsmelodien og badetemperaturene opplest tilslutt, da er det ingen tvil - uansett vær - da er det sommer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...