mandag 15. juni 2009

2 mnd ble til 8

I dag har jeg begynt på siste jobbuka i Tromsø for denne gang. Flytta ut av leiligheta i går. Bendik kjørte flyttelasset mitt til tante og onkel, der jeg skal bo denne uka, -kjempesnilt av han! Lørdagen vasket vi fra 11-17! På kvelden dro vi til Bukta og grillet sammen med 2 av Bendiks venner :) Såå koselig!! God mat, nydelig vær og mye fliring :) I går gjorde vi siste finpuss, la på sengene og ordnet klart til turister som kommer til Midnightsun Marathon i slutten av uka. Og så leverte vi nøklene. Ble litt vemodig å ta farvel etter 8 mnd. Har hatt det så utrolig fint! Tenk, jeg takket ja til leiligheta uten å ha sett den, uten å ha møtt husverten og uten å ha møtt Bendik som jeg skulle bo sammen med!! Det var jo en sjanse å ta... Men alt ble helt topp! Er så utrolig takknemmelig!! Husverten vår er et fantastisk menneske, som har vært utrolig hjelpsom når vi har trengt det, selv om hun flyttet til Bergen i vår. Og Bendik er en kjernekar, -trygt å bo sammen med en politigutt, og veldig trivelig :) Dessuten vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten han da en musefamilie bestemte seg for å holde slektstreff hos oss over et par uker i vinter...hehe. Har vært en spesiell vår på mange måter. Men nå er ei dør lukket og det blir spennende å åpne den neste :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...