mandag 19. januar 2009

Litt nytt :)

Jeg har hatt langhelg etter å ha jobbet 12 dager i strekk. Kom hjem fredag kveld til Joker'n-pizza og kos :) Deilig helg! På jobb har vi pakket bort jula og fått inn mer vårlige farger, men ute er det fortsatt vinter, definitivt! Januar i Tromsø har så langt vært snø, vind, sterk vind, snøfokk... Vinterens lureste kjøp var helt klart min store, varme dunjakke! Ellers er det mye salg i byen :) Har sikret meg et vakkert vakkert armband som jeg har ønsket meg lenge. Var ett igjen på -50%, så det var nok meningen jeg skulle ha ;) Men nå jeg har tenkt å spare litt, for jeg skal nemlig til Oslo og Hamar i slutten av januar :D Først skal jeg på middag med Venstre, for Norges eldste parti har nemlig 125-års jubileum :) Så kombinerer jeg det med shopping og besøk ♥ Skal bl.a. til Marte-Marte på Hamar, en by jeg aldri før har besøkt :) Marte og jeg bodde sammen på Kongsberg, og nå har jeg ikke sett henne på 1 år!! Gleder meg stort!






Love it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...