lørdag 24. januar 2009

O'lykke!

I dag fikk jeg endelig sett sola igjen!! Helt fantastisk nydelig! Kjenner at jeg stråler fra innsiden og ut, og alt er bare skjønt :) Soldagen var 21.januar, så da feiret vi med solboller (berlinerboller m/bringebær) nammenam ♥ I dag er det lørdag og jeg har vært en tur i byen. Hentet vinterskoene mine som har vært en liten tur hos skomakeren. Kjapp levering, veldig bra! Nå skal jeg lage lohi-lax og god salat. Koooser meg :) God helg alle sammen!

MARTES SNADDERSALAT
Vask og tørk isbergsalat eller annen sprø salat, ikke kinakål! Hakk opp de grønnsakene du liker best; jeg bruker agurk, paprika, brokkoli - og purreløk er et must! Så kommer min "hemmelige ingrediens", som utgjør den store forskjellen: Salatkrydder fra Cemo og rapsolje. Dermed behøver man ingen dressing på. Tilslutt drysser du over tørkede tranebær og peanøtter. Etter jeg oppdaget disse 3 siste ingrediensene kan jeg spise salat som snacks! Love it!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...