mandag 17. november 2008

Winter wonderland

Synes det var på tide med ei lita oppdatering nå :) Lenge sia sist! Oppholdet i London var helt fantastisk og jeg er så glad for at jeg fikk den muligheten! Nå er jeg i Tromsø og her er det vinter og masse snø :) Jobber på Britts Boutique på Jekta og har fått meg koselig hybelleilighet ved Prestvannet (Stalheim for de som er kjent;)). Trives veldig godt! Nå skal jeg bruke tida fram til jul for å legge en plan for det nye året :) Ellers har mamsen og jeg hatt et pute-design-prosjekt i sommer/høst :) Har produsert puter med engler, blonder, perler og nostalgiske motiv. Senest nå i helga var vi på ei designmesse her i byen. Artig! Snart er det jul og jeg elsker denne tida! Adventa er så koselig! ♥ På jobb er det full jul allerede med nisser og juletrepynt og diverse! Litt tidlig, men det er jo trivelig også :) Det var litt nytt fra nord,- hej så lenge ;) M


Jekta i dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...