mandag 10. desember 2012

EVENTSKALENDEREN FORTSETTER

9. DESEMBER

Tok meg en oslotur til søndagsåpne butikker. Unnet meg endelig Sex and the City-samleboksen som jeg har ønsket meg i mange år! En litt kortere utgave er på kampanje nå, men på Oslo City hadde de satt ned sølvboksen også! HAPPY :D
På T-banen hjem ble jeg spurt etter autograf; - Du er Marion Ravn, er du ikke? Hahaha, fantastisk!

10. DESEMBER

Etter jobb dro Aileen og jeg til byen og nøt de vakre julegatene i hovedstaden. Vi ruslet gjennom et idyllisk julemarked midt i byen langs Karl Johan og barna gikk på skøyter i Spikersuppa. Da vi nærmet oss Grand Hotel, så vi et lite blitz-regn ved inngangen og vi stoppet opp for å se. Det var nesten ikke folk i området, så vi tenkte det ikke kunne være noe veldig spesielt... før vi plutselig innså at der sto Sarah Jessica Parker, mest kjent som Carrie i Sex and the City!! Og akkurat i det jeg fikk fiklet frem mobilen og knipse bilde, snudde hun seg og gikk inn på hotellet. Men opplevelsen var magisk uansett. SJP skal være vertinne for nobelpriskonserten i morgen og jeg gleder meg stort! Det er noe med den dama som fascinerer meg, og jeg visste ikke jeg likte henne så godt før jeg leste nyheten om at hun skulle være nobelvertinne og ble rørt til tårer. Jeg ble så paff! Men sånn var det nå en gang, og i dag fikk jeg altså se henne :) Litt senere gikk vi tilbake og greide å komme mye nærmere inngangen, og der sto selveste Jennifer Hudson! :D 1,5 meter unna!  For en dag!! Er så takknemmelig for at jeg er født med evnen til å glede meg over små og store ting. Dagens små hendelser fylte meg med boblende glede og jeg følte jeg gliste til alle i hele Oslo. Beste følelsen!!<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...