fredag 2. desember 2011

ⓛⓤⓚⓔ № 2

I dag leverte jeg min bacheloroppgave! Etter uker med stress, søvnmangel og humørsvingninger uten like, er det endelig HELG! Med god samvittighet kan jeg kose meg med magasiner, film, matlaging, pynte rommet og sove godt :) Min søte venninne Heidi overrakte meg en liten presang etter vi hadde levert og signert, som takk for støtte og vennskap i denne hektiske perioden. Og i gaven lå denne vakre gullglitrende ballerinaen som jeg har sett på i over ett år! Jeg har elsket ballett siden jeg var lita jente, men aldri danset selv. Da jeg var 10år fikk jeg ekte tåspissko av lysrosa sateng da mamma og pappa hadde vært på reise til Tyskland. Jeg bandt rosa silkebånd i kryss opp langs leggene og øvde på stuegulvet. For en følelse! Og det er noe med utformingen av denne figuren som minner meg om den barnlige lykken over vakre ting. Da du plutselig så noe som glitret og det var det vakreste du hadde sett i hele ditt liv! Dette lille juleornamentet skal hjelpe meg å alltid huske å finne den barnlige gleden over små ting. Det handler verken om pris eller størrelse, det handler om følelsen og stemninga noe gir, og det handler om tanken bak! God adventstid med små og store gleder! ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...