torsdag 13. januar 2011

{Burlesque}

I dag har jeg vært i hovedstaden hele dagen! Hadde forelesningsfri, så jeg tenkte å unne meg en skikkelig jentedag med glamfaktor :p Sto opp tidlig og pynta meg i kjole, kåpe og hæler ;) Så deilig å pynte seg litt og føle seg vel når man skal ha en slik dag!! Bakgrunnen for turen var at jeg hadde sikret meg gratisbilletter til førpremieren av kinofilmen "Burlesque" i regi av bladet ELLE. I hovedrollene finner vi Cher og Christina Aguilera :) Og fyyyyy flate for en film!!!!! Hot hot hot!! Er en musikalfilm, kan du si. Mye heftig synging og dansing i lekre kostymer :)) Helt rått! Er så fascinerende fordi stilen er så preget av vintage hollywoodglamour. Sensuell med perler, blonder, fjær, diamanter og flosshatter. Classy og aldri vulgær. Er så enorm forskjell på det synes jeg! Man kan være like avkledd, mens der noen ser horete og billig ut, viser burleskstilen en eksklusiv, sensuell girl power. Og, ta det med ro, selv om det kryr av lettkledde jenter så er gutta vel så hotte ;) Aguileras stemme er mektig og kan på CD bli slitsom i lengden med de mange tonerenningene. Men i filmen passet det ypperlig fordi du får storyen, dansen, scenografien og helheten :) Cher med sin stive mimikk passet også i sin rolle som sjef for klubben. Da vi ankom Filmens Hus, Heidi og jeg, sto det en sølvfarget goodiebag på hvert sete. Den var fylt med ulike godbiter fra sponsorene, bl.a. ei mappe fra Max Factor med sminke i reisestørrelse, hipster fra Pierre Robert, hårspray fra Sebastian, Isklar vann, sjokolade, parfymeprøver m.m. Lovely! Dagen har vært helt fantastisk fin og jeg bobler over av deilig energi og inspirasjon! TAKK!!!!!! "Burlesque" har norgespremiere 28.januar, så da anbefaler jeg du tar deg en tur ;) Det skal i allfall jeg ;))  Foto: theburlesquemovie.com

 




2 kommentarer:

  1. Det var en fantastisk og minnerik dag! Tusen Takk for at du ville dele den med meg, kjære Marte<3<3
    Du har en fantastisk blogg! Jeg er stolt av deg:)!

    SvarSlett
  2. <3 <3 <3 Tusen takk, vennen min!! Så vakre ord! Nå ble jeg glad i hjertet mitt! :)) Veldig glad for at du ville være med på tur! Opplevelser blir bare større av å deles og denne dagen var FABULOUS!!! ;)) Skal sees igjen snart ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...