tirsdag 14. desember 2010

ⓛⓤⓚⓔ №14

Lita, men bake og "koke" kunne jeg! ;) 
Skulle ikke stå på konsentrasjonen i allefall :D

Til jul skal det bakes og det er mye snakk om å lage alle 7 sorter. Jeg er veldig tradisjonsmenneske, men noen ganger synes jeg det er greit å lage sin egen vri på ting. Så når det kommer til julebakst stemmer jeg for å bake akkurat det man liker best, ikke det som forventes. Som regel blir det masse småkaker til overs etter jul fordi man har sine favoritter. Og jeg tenker at hvis man først skal unne seg søtsaker med god samvittighet, da skal man spise det man liker best :) Her er min liste i år:

♥ brownies formet som juletre
♥ kringle
♥ sjokolade
♥ strull (nesten som krumkake)
♥ seige cookies
♥ cup cakes
♥ franske makroner



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...