torsdag 25. november 2010

{She has always loved shoes...}

Javisst er det eksamenstid, men man må jo gjøre noe annet også! I dag var det nyåpning av Gulskogensenteret, så Heidi og jeg kledde oss godt og fikk en frisk gåtur i 6 minusgrader på mårrakvisten :) Mange nye butikker og masse tilbud! Det kan vi like - svært godt ;) Som du sikkert har skjønt, ble det sko på meg ♥ Har siklet på dem i lang tid, men det har vært utsolgt mange steder. Men i dag fant jeg dem - i min størrelse - og med 20% avslag :)) Hurra!! Er SÅ fornøyd! I tillegg fant jeg meg ei vakker adventsstjerne til soveromsvinduet mitt :) Blir så fint å få lys i den på søndag! Må jo ha litt stemning på hybelen også! Noen julegaver fant jeg også, så det ble en vellykket tur :) Kafé og skravling ble det også tid til ;) Etter en kjapp middag hjemme, satte vi oss på Pigen kafé for litt kollokviejobbing. Er så nyttig å måtte forklare ting høyt og bli tvunget til å komme med eksempler. Dermed lærer vi begge to! I tillegg popper tusen spørsmål opp :) I kveld har jeg vasket rommet og fått det litt koselig her igjen. Har vært bare eksamenskaos de siste dagene :p Forhåpentligvis blir det ryddigere i hodet når det er ryddig rundt meg :)) Og i morgen er det fredag ♥

                             - Lovely!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...